Ce site utilise des cookies afin que nous puissions vous fournir la meilleure expérience utilisateur possible. Les informations sur les cookies sont stockées dans votre navigateur et remplissent des fonctions telles que vous reconnaître lorsque vous revenez sur notre site Web et aider notre équipe à comprendre les sections du site que vous trouvez les plus intéressantes et utiles.
Developing innovative solutions through internal crowdsourcing (MIT Sloan Management Review)
AccueilToutes les actualitésLu pour vousDeveloping innovative solutions through internal crowdsourcing (MIT Sloan Management Review)
« Internal crowdsourcing, which enlists ideas from employees, is not as well-known as other forms of crowdsourcing. Managed well, however, it can open up rich new sources of innovation. As organizations look for better solutions to their everyday problems, many are encouraging their employees to use their experiences to develop new ideas and play a more active role in the innovation process. Whether the issue involves improving hiring practices, deciding which new products or services to offer, or creating better forecasts, companies including AT&T Inc., Google Inc., and Deutsche Telekom AG have turned to what’s known as internal crowdsourcing. »
Source : sloanreview.mit.edu
Lire l’intégralité de l’article sur le site de MIT Sloan Management Review >